Neljännet sekä viidennet koronarokotteet odottavat lammaskarjaa syksyllä. Kuinka kusetetuksi jokainen alle 50-vuotias koronarokotteita ottanut tuntee itsensä tällä hetkellä? Tietysti ylivoimaisesti pahimpia ovat tapaukset, jotka antoivat antaa - tai jopa suosittelivat - noita litkuja lapsilleen, vaikka koko tauti ei edes ollut millään lailla vaarallinen lapsille. Mutta median ja sosiaalisen piirin painostamina täytyi rokottaa myös lapset sekä nuoriso.
Pitkän ajan vaikutuksista ei ole minkäänlaista näyttöä tahi tutkimuksia, mutta silti vuosi sitten kiihkoissanne halusitte jopa jälkikasvunne piikille suojellaksenne "yhteiskunnan heikoimpia", joiden nyt vuosi myöhemmin annetaan kuolla niin kuin normaalisti kuuluukin. Toivon todella, että alaikäisten koronarokotteiden keskuudessa eivät pitkäaikaisten autoimmuunitautien tahi syöpien riskit lisäänny, kuten kävi sikainfluenssapiikkien kanssa. Täysi-ikäisten koronarokotteiden vastaanottajilla tietysti tyhmyydestä sakotetaan, joten heidän kohdallaan on aivan sama minulle.
Tämän vuoden puolellahan on muutettu hoitostrategiaa eli siirrytty koronaa sairastavien vanhusten kiduttamisista tehohoidossa hinnalla millä hyvänsä normaalitilaan eli vanhusten ja vakavasti sairaiden on annettu menehtyä aivan normaalisti virustautiin ilman tehohoitokitkutusta. Se näkyy siinä, että sairaalat ja tehohoidot ovat tyhjentyneet koronapotilaista, mutta nuo samata koronaa sairastavat vanhukset ovat siirtyneet suoraan kuolintilastoihin, kun heitä ei enää kitkuteta hoidossa. Tällä tavalla tietysti lampaille markkinoidaan koronarokotteiden tehoa, että enää eivät sairaalat kuormitu koronapotilaista. Tietenkin jätetään mainitsematta se seikka, että koronaan kuolleiden määrä per päivä on moninkertaistunut, kun sairaalat eivät enää kituuta pystyynkuolleita.
Eihän Putinin hyökkäys Ukrainaan mitään koronaa lopettanut. Koronan lopetti se, että media vaihtoi aihetta. Ajatelkaapa, jos media olisi vaihtanut aihetta jo vuosi sitten ja vanhusten olisi annettu kupsahtaa aivan normaalisti niin kuin ennen koronaa. Mutta kun ei. No tietenkään kaikki eivät voi olla yhtä älykkäitä jokaisen alan eksperttejä niin kuin meikäläinen. Mikäli lammaskarja olisi yhtä älykästä kuin minä, niin enhän minä vaurastuisi silloin.
Tämä on möyhäystä teitä älykkäämmän yksilön kahden promillen humalassa lilluvista aivosoluista, joten kuunnelkaahan ja ottakaa opiksi silloin kun älykkäämpi yksilö neuvoo

Minä vien teilta kourasta vain rahat, mutta lääketeollisuus vie teidän terveyden.