Tänään on 01 Joulu 2022, 19:41

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Sivu 26/26 [ 260 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 22, 23, 24, 25, 26
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Päivän naurut :)
ViestiLähetetty: 10 Heinä 2022, 10:41 
Vakioasiakas

Mut hei ihme kyllä Aussit jossa meno oli vielä viime talvena aika sairasta on jo herännyt unestaan eli sinne ei vaadita piikkejä.
Näillä näkymin siis pääsee tuonne pelaamaan jos nyt saa maahantulokieltonsa kumottua ja ei jotain uutta sirkusta ennen sitä kerkeä käynnistymään. :D

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19 Elo 2022, 14:22 
Vakioasiakas

Kuva
20€ talletus ja yritä tuolla taas kierrättää sillä se 50€, tietty imasee ja jättää 32 senttiä kierrätystä jäljelle :lol:, mini paukulla jo ekan 50 kiepin aikana tuli jo semmonen tunne et sinne menee

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19 Elo 2022, 15:48 
Vakioasiakas

Oisit kierittäny jossai unchartedissa ni ois varmasti 20e riittäny

ViestiLähetetty: 12 Loka 2022, 21:46 
Vakioasiakas

Luottamustoimet :lol: :lol: :lol:
Muistaakseni Pirkko-Petterillä on myös eniten poissaoloja eduskunnasta, tuskin salissa on edes suutaan avannut. Nooh, vihervasureilta näitä osaa odottaakin ettei siinä mitään. Nunnukanunnuka lailailailai....

iltalehti.fi/politiikka/a/f2919cc4-dcda-4d3e-a824-1864f6cac25e

ViestiLähetetty: 12 Loka 2022, 22:10 
Vakioasiakas

Onhan tuo toki luovaa. Team ahman laitan boikottiin. Että kehtaavat :roll: :lol:

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12 Loka 2022, 22:35 
Vakioasiakas

Aika hyvä bisnes. Luovuta tekijänoikeudet entisajan sketsihahmoistas pelivalmistajalle ja royaltit laulaa. Tuossakin 120k tienattu käytännössä tekemättä yhtään mitään

Ei siinä mitään bisnes on bisnestä mutta itseäkin nauratti tämä aika kelvoton jemmausyritys. Luuliko tosiaan ettei mediat näitä syynää lävitse lööppien toivossa

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13 Loka 2022, 09:48 
Vakioasiakas

jakpot kirjoitti:
Aika hyvä bisnes. Luovuta tekijänoikeudet entisajan sketsihahmoistas pelivalmistajalle ja royaltit laulaa. Tuossakin 120k tienattu käytännössä tekemättä yhtään mitään

Ei siinä mitään bisnes on bisnestä mutta itseäkin nauratti tämä aika kelvoton jemmausyritys. Luuliko tosiaan ettei mediat näitä syynää lävitse lööppien toivossa

Sähän voit kans myydä niille tekijänoikeudet ja ottaa helpot rahat veks käytännössä tekemättä mitään ;)

Vai koitetaanko arvostaa PPP:n ansaittua menestystä ja työtä viihdepuolella? Ei niitä ikivihreitä sketsihahmoja siitä vain luoda.

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13 Loka 2022, 10:17 
Vakioasiakas

En mä tätä bisnesmallia mitenkään kritisoinut itse olen vapaan markkinatalouden kannattaja ja sieltä rahat mistä helpoimmalla saa.

Tuonhan voi mieltää eräänlaiseksi sijoittamiseksi missä pääomana on nämä markkina-arvon omaavat hahmot ja oikeuksien myyntiä vastaan rupeaa sitten prosentit takomaan hilloa.

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13 Loka 2022, 11:01 
Vakioasiakas

jakpot kirjoitti:
En mä tätä bisnesmallia mitenkään kritisoinut itse olen vapaan markkinatalouden kannattaja ja sieltä rahat mistä helpoimmalla saa.

Tuonhan voi mieltää eräänlaiseksi sijoittamiseksi missä pääomana on nämä markkina-arvon omaavat hahmot ja oikeuksien myyntiä vastaan rupeaa sitten prosentit takomaan hilloa.

Ehkä mulle vain herkässä edelleen jos sanotaan helpoksi rahaksi, kun en itse mitenkään voisi tuollaista sanaa käyttää tästäkään tilanteesta. Helppoa rahaa ei ole olemassakaan. Edes se maailman vanhinkaan ammatti ei ole niin helppoa rahaa :lol:

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13 Loka 2022, 11:24 
Vakioasiakas

Rahan tekemisessä ei mitään pahaa mutta miten sitä tekee niin se on sitten eri asia imo. Jos kyseinen hermanni ei pysty edes rehellisesti myöntämään mistä "suorituksesta" lompakko täyttyy vaan koittaa vasureille tutulla tavalla twistata asian muuksi niin minun mielestä jotain mätää. Varsinkin kun kuuluu puolueeseen joka moraaliposeeraa peliongelmaisten puolesta. Mutta Pirkko-Pekka käyttää vaan hyväkseen demokratian heikkoutta jossa 80% kansasta on idiootteja jotka äänestää moraaliposeerausten ja julkisuus statuksen perusteella niin itseämme voimme vaan syyttää

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 26/26 [ 260 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 22, 23, 24, 25, 26

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia