Kasinot ei anna enää voittoja
-
Parezki
- Viestit: 1
- Liittynyt: 23 Helmi 2022, 14:38
Kasinot ei anna enää voittoja
Onko muut huomannu, että tässä vajaan 2v aikana kasinot on antanu tosi huonosti voittoja tai ei ollenkaan? Pelaan säännöllisesti, enkä oo voittanu tässä 2v aikana ku kerran tai pari vajaa 100e. Normaalisti voitan kymppejä ja satasia säännöllisesti. Slotit pyörittää myös paljon enemmän tyhjiä kierroksia. Puolisolla on sama juttu, että ei oo nykyään voittanu mitään. Oon kokeillu muutamaa eri kasinoo ja kaikilla sama juttu. Mitä on tapahtunu?
-
herra_x
- Vakioasiakas
- Viestit: 207
- Liittynyt: 19 Elo 2008, 16:44
Re: Kasinot ei anna enää voittoja
Tää on muuten erikoinen juttu ja onhan tästä keskustelua ollut muutenkin. Itselläkin ihan törkeet volyymit kasinoilla edelleenkin vuositasolla mutta nyt voitot enää tonneja jos edes sitäkään vuodessa kun aiemmin samoilla eeveillä ja bonusmäärillä tuli useampia kymmeniä tuhansia euroja vuodessa ihan helposti.
Alamäki alkoi suunnilleen samaan aikaan kun nää kaikenmaailman striimaajat aloittivat ja ostobonarit tuotiin slotteihin. Lisäksi oma suosikki Netent vaihtoi noihin html-versioihin niin käytännössä niistä ei oo sen jälkeen enää voittanut mitään. Sen näki jo tän foorumin voittokuvistakin.
Alamäki alkoi suunnilleen samaan aikaan kun nää kaikenmaailman striimaajat aloittivat ja ostobonarit tuotiin slotteihin. Lisäksi oma suosikki Netent vaihtoi noihin html-versioihin niin käytännössä niistä ei oo sen jälkeen enää voittanut mitään. Sen näki jo tän foorumin voittokuvistakin.
-
jakpot
- Vakioasiakas
- Viestit: 2472
- Liittynyt: 30 Loka 2020, 08:13
Re: Kasinot ei anna enää voittoja
Vastaan tähän yhtenä syynä sen että slottien kehitys on mennyt huomattavasti enemmän ison volatiliteetin suuntaan.Parezki kirjoitti:Puolisolla on sama juttu, että ei oo nykyään voittanu mitään. Oon kokeillu muutamaa eri kasinoo ja kaikilla sama juttu. Mitä on tapahtunu?
Kaikki megawaysit sun muut tuoneet mukanaan sen että nykyisin on max.winit viritetty taivaisiin ja samalla tietysti se vuoristorata saattaa heittää pitkiäkin aikoja kunnon alamäkeä.
Nykyisin tuntuu, että jopa keskiluokan volatiliteetit on aika harvassa kaikki uusi tuotanto luokkaa korkea sai sairas vähän joka valmistajalla. Sehän ei itsessään ole kokonaispalautukseen vaikuttanut defaultit on pyörineet samoissa ikuisuuden eli voinee sanoa keskiarvoksi jotain 96.5%. Mutta tekee sen että pieni joukko osuu isosti ja isompi joukko kaivaa kuoppaa ja joskus tuntuu ettei loppua näy.
Mitä tulee tohon flashista html:ään niin onhan se teoriassa mahdollista että valmistajat on tuon päivityksen yhteydessä pelejään muuten sisältä käsin päivittäneet. Juuri tyyliin vähän enemmän volatiliteettia / vähemmän palautusta peruspeliin enemmän featureille jne jne.
Mistä näistä tietää
-
Nurmi
- Vakioasiakas
- Viestit: 1965
- Liittynyt: 18 Kesä 2012, 11:13
Re: Kasinot ei anna enää voittoja
Kindred Groupin 98% slotit pyörimään tai Uncharted seas tai Book of 99, niin varmasti osuu kohdalle sessioita, kun voittaa kymppejä ja satasia.
Suurin syy kuivaan putkeen voinut olla se, ettei ole tullut oltua tarkkana palautusprosentin kanssa, vaan se on ollut lähempänä 90 kuin 100.
Suurin syy kuivaan putkeen voinut olla se, ettei ole tullut oltua tarkkana palautusprosentin kanssa, vaan se on ollut lähempänä 90 kuin 100.
-
jakpot
- Vakioasiakas
- Viestit: 2472
- Liittynyt: 30 Loka 2020, 08:13
Re: Kasinot ei anna enää voittoja
Tietysti RTP-dropit voi olla osaltaan yksi syy myös.
Mitä sivusilmällä international-puolta seuraillut niin joillain lisensseillä ollaan tilanteessa missä default-mestoja on enää vaikea löytää. Tällön jää vaihtoehdoiksi lähinnä kaventaa pelivalikoima niihin satunnaisiin valmistajiin jotka kiinteää tarjoilevat (BTG, Push, Relax, Yggdrasil esim.) tai sitten on vaan tyydyttävä leikkaamaan omasta lompakosta.
No suomalaiset voi vielä jaloillaan äänestää listaa löytyy tuolta toisesta ketjusta ja sen verran paasattu tästä pelleilystä että jos ei ole varmuutta mestan palautuksista niin jokainen CF-lukija toivottavasti on oppinut ne suoraan peleistä tarkastamaan ja raakarahalla pelatessa suosii sitten täyden palautuksen sektoria.
Mitä sivusilmällä international-puolta seuraillut niin joillain lisensseillä ollaan tilanteessa missä default-mestoja on enää vaikea löytää. Tällön jää vaihtoehdoiksi lähinnä kaventaa pelivalikoima niihin satunnaisiin valmistajiin jotka kiinteää tarjoilevat (BTG, Push, Relax, Yggdrasil esim.) tai sitten on vaan tyydyttävä leikkaamaan omasta lompakosta.
No suomalaiset voi vielä jaloillaan äänestää listaa löytyy tuolta toisesta ketjusta ja sen verran paasattu tästä pelleilystä että jos ei ole varmuutta mestan palautuksista niin jokainen CF-lukija toivottavasti on oppinut ne suoraan peleistä tarkastamaan ja raakarahalla pelatessa suosii sitten täyden palautuksen sektoria.
-
herra_x
- Vakioasiakas
- Viestit: 207
- Liittynyt: 19 Elo 2008, 16:44
Re: Kasinot ei anna enää voittoja
Itse ainakin katson hyvin tarkkaan etten pelaa noita alennetun rtp:n pelejä joten se selitä tätä nykytilannetta.
Yhtenä isoimmista muutoksissa peleissä/ pelintarjoajissa on ainakin netentin osalta se että freespinneille ei enää pääse eli niiden esiintymistiheys on enää murto osa siitä mitä se oli ennen tota html-muutosta. Freespinnien voitoista kuitenkin koostuu suurin osa kokonaisvoitoista. Ja vaikka freespinneille pääsee niin voitot on järjestään aivan kuraa. Esimerkkeinä vaikka se että omat netent suosikit kuten gonzo, fruit case, flowers mythic maiden niin freespinneillä pääsy on superharvinaista vaikka ennen se oli oikeastaan päivittäistä. Nyt joutuu tahkoamaan tuhansia kierroksia että freespinnejä näkee. Ja lisäksi vielä se että retriggereitä en oo noissa peleissä saanut enää pariin vuoteen vaikka ennen ne tyrkkäs niitä melkein päivittäin. Ja kokonaiskierrosmäärät on kuitenkin samoja. Ja nykyään pelailee enää minimipanoksilla eli siitäkään ei jää kiinni.
Jotain melko erikoista säätöä noille on ihan satavarmaan tehty.
Yhtenä isoimmista muutoksissa peleissä/ pelintarjoajissa on ainakin netentin osalta se että freespinneille ei enää pääse eli niiden esiintymistiheys on enää murto osa siitä mitä se oli ennen tota html-muutosta. Freespinnien voitoista kuitenkin koostuu suurin osa kokonaisvoitoista. Ja vaikka freespinneille pääsee niin voitot on järjestään aivan kuraa. Esimerkkeinä vaikka se että omat netent suosikit kuten gonzo, fruit case, flowers mythic maiden niin freespinneillä pääsy on superharvinaista vaikka ennen se oli oikeastaan päivittäistä. Nyt joutuu tahkoamaan tuhansia kierroksia että freespinnejä näkee. Ja lisäksi vielä se että retriggereitä en oo noissa peleissä saanut enää pariin vuoteen vaikka ennen ne tyrkkäs niitä melkein päivittäin. Ja kokonaiskierrosmäärät on kuitenkin samoja. Ja nykyään pelailee enää minimipanoksilla eli siitäkään ei jää kiinni.
Jotain melko erikoista säätöä noille on ihan satavarmaan tehty.
-
jakpot
- Vakioasiakas
- Viestit: 2472
- Liittynyt: 30 Loka 2020, 08:13
Re: Kasinot ei anna enää voittoja
Taas mutuilua mutta ei sitä tosiaan voi tietää onko rulliin tehty muitakin muutoksia kuin pelkästään vaihdettu toiseen formaattiin. Itse luotan siihen, että pelin ilmoittama TRTP on oikein joten pitkän juoksun palautus ei ole mihinkään muuttunut mutta volatiliteettia lisäämällä saadaan ihmeitä aikaan.
Eli vähän nolimit-tyyliin paskabonaria entistä enemmän samalla säätäen featuren keskimääräistä antoväliä pidemmäksi ja harvoille & valituille tarjotaan kunnon jytkyttelybileet. Pelaajalle ei silmänkarkkina näytä mikään muuttuneen mutta käytännössä tuolla teorialla aivan toinen peli.
Mut se oli vaan omaa spekulointia ei pohjaudu mihinkään sen kummempaan. Netentin peleistä on kyllä ollut meisterillä joskus pelikohtaisia speksejä joista näki ties mitä lisätietoja en tiedä jos jostain irtoaisi nämä samat tiedot sekä flash-versiosta että html-versiosta näkyisikö niissä jotain eroavaisuuksia. Mut tällästä dataa tuskin mistään käsiin saa.
Eli vähän nolimit-tyyliin paskabonaria entistä enemmän samalla säätäen featuren keskimääräistä antoväliä pidemmäksi ja harvoille & valituille tarjotaan kunnon jytkyttelybileet. Pelaajalle ei silmänkarkkina näytä mikään muuttuneen mutta käytännössä tuolla teorialla aivan toinen peli.
Mut se oli vaan omaa spekulointia ei pohjaudu mihinkään sen kummempaan. Netentin peleistä on kyllä ollut meisterillä joskus pelikohtaisia speksejä joista näki ties mitä lisätietoja en tiedä jos jostain irtoaisi nämä samat tiedot sekä flash-versiosta että html-versiosta näkyisikö niissä jotain eroavaisuuksia. Mut tällästä dataa tuskin mistään käsiin saa.
-
Sammio84
- Vakioasiakas
- Viestit: 204
- Liittynyt: 10 Syys 2013, 20:52
Re: Kasinot ei anna enää voittoja
Lyhyesti ja ytimekkäästi - Komppaan! Ja olen huomannut samoja viitteitä. I wonder why?herra_x kirjoitti:Tää on muuten erikoinen juttu ja onhan tästä keskustelua ollut muutenkin. Itselläkin ihan törkeet volyymit kasinoilla edelleenkin vuositasolla mutta nyt voitot enää tonneja jos edes sitäkään vuodessa kun aiemmin samoilla eeveillä ja bonusmäärillä tuli useampia kymmeniä tuhansia euroja vuodessa ihan helposti.
Alamäki alkoi suunnilleen samaan aikaan kun nää kaikenmaailman striimaajat aloittivat ja ostobonarit tuotiin slotteihin. Lisäksi oma suosikki Netent vaihtoi noihin html-versioihin niin käytännössä niistä ei oo sen jälkeen enää voittanut mitään. Sen näki jo tän foorumin voittokuvistakin.
-
Pelihullu
- Vakioasiakas
- Viestit: 1650
- Liittynyt: 11 Marras 2010, 21:41
Re: Kasinot ei anna enää voittoja
Ei tipu enään voittoja oikein millään.. Suurin voitto tänä vuonna n. 3000€ muuten vaan jotain satasia silloin tällöin 
EASY COME, EASY GO
-
HooPee
- Vakioasiakas
- Viestit: 616
- Liittynyt: 11 Helmi 2013, 00:08
Re: Kasinot ei anna enää voittoja
Itsellä volyymit laskeneet hurjasti menneistä ajoista, eli pelimäärät pienentyneet mutta kyllä tuolta aina sillointällöin joskus jotain napsuukin. Osalla varmasti vaikuttaa se että pelataan matalamman RTP:n versioita